Monday, September 12, 2011

kekecewaan yang sementara ~

hari yang ke 5 dalam minggu nie :

aku tak tau lah npe dgn nasib aku nie , kne tinggal je , HAHA .
kenapa ek wat aku cam ni ? kenapa jadi 'TALAM' ?
aku tak suka lah . *****kn ? ish3 . sori lah klu aku pun kadang2 tak betol :)
mana janji kau ? klu janji lama tak pe lah , tapi nie kau bru jnji & nak tunai kan jnji tu  :)
aku tak kesah pasal janji , tapi aku kesah pasal :
' knp kau nak tutup kesalahan kau dgn buruk2 kan orang lain ?! '
tu yang aku tak paham . kau cakap macam tu hanya nak sdp kn aty aku je kan ? ape lah kau nie .
pastu kau tunjuk kan kegembiraan kau kat aku . ish , aku mmg suka kau wat lawak time aty aku tgh panas :DD suka sangatsangat .

hari yang ke 7 dalam minggu nie :

kau datang , dgn senyuman , kegembiraan . ok FINE , aku jeles ! HAHA aku kuat jeles .
bnyak bnda kau nak kemukakan , aku tau , kau tak perasan kesalahan kau . aku maaf kan kau :)
kadangkadang perkataan yang kau katakan menyakitkan aty aku . tapi tak pe lah . aku ok .
minggu nie minggu terakhir utk kelas sem nie , pas nie FINAL EXAM . bnyak asgmnt yg perlu disiap kan .
aku malas nak pikir sume tu dah . aku rasa aku bnyk wat dosa kali nie :'(  aku harap kan sem dpn lbih bek dari sem nie :D insyaallah :)

kekecewaan sementara sbb
pada hari tu jgk aku dapat benda yang wat aku hepy  :)
nk tgk ? nah gmbar nya :





p/s : aku tak kesah , janji kita masih kawan :)


the end , post sblum ari selasa , DATABASE !
assalamualaikum :)

1 comment:

tyra|JOHARI'S said...

ditag http://tyraaajoharis.blogspot.com/2011/10/magic-tagging-toys.html