Tuesday, September 6, 2011

Andai Dia Tau ...

Hari raya ke dua telah memberi kesan yang sangat mendalam dalam diri aku. Berlaku satu TRAGEDI.
Andai dapat aku hentikan masa, selamat kan dia. tapi mampu kah aku ? 
yaALLAH, tenang kan lah hati ku ini. Apa yang dia rasa sekarang seperti sedang berlaku dalam diri ku ini. sakit nya seperti aku pun terasa. Hurm tabah kan lah hati ku ini yaALLAH. 

Andai dia dapat rasa betapa risau nya dalam hati ini sampai terasa macam nak pitam. 
Andai dia dapat rasa betapa aku berusaha jaga perasaan dia masa sekarang.
Andai dia dapat rasa macam mana aku tahan sedih, risau, marah, tertekan, kecewa & hampa pada satu masa .

Agak-agak dia tahu tak : aku pikir kan dia tiap masa ?
                               : aku risaukan dia ?
                               : aku take care pasal dia ?
                               : aku risaukan dia sampai aku menggigil ?
                               : aku macam nak dia bagi sume sakit dia kat aku ?
Andai aku tahu semua jawapan kepada soalan-soalan tu . 



p/s : awak , ekin teringin sangat . ekin mengharap sangat . tapi kenapa ekin tak dapat apa yang ekin harap kan ?




Andai aku tahu sebelum ia akan berlaku   :'(

No comments: