Wednesday, November 2, 2011

Blog Yang Sangat Bertuah :)





Assalamualaikum segenap followers :)
kali nie ekin dengan rasa tenang , jejari menaip pantas . nak tau sebab apa ? hehe sebab ekin dapat kawan baru :) newFollowers . 


nampak tittle entri nie ? hehe ekin terjatuhhati tertarik pada pemilik blog .......
hehe nanti dulu , belum bersedia nak bagi tau blog sapa yang bertuah tu :)
ni lah kali pertama sejak blog ekin nie ditubuh kan . KALI PERTAMA ok . blog nie sangat bertuah , bagi ekin lah . ta tau lak bagi dia kan :D dah la , tak nak berangan lagi . 






-
--
---
----
-----
------
-------
--------
---------
----------






header dia . wo0o0o !


Done follow him :)

so sekarang ekin followers dia yang ke 101 pada jam 11.45 bertarikh 1.11.11 :D

ok sebabsebab ekin pilih blog dia :

1. kemas 
2. entri yang menarik , bahasa sopan :)
3. HEADER dia wat kan ekin tertarik . Stories From My Heart . 
4. LAGU blog nie . sangatsangat menenangkan jiwa ekin yang tengah kacau menantikan result final exam :(

apa yang ekin cakap diatas tu adalah ikhlas dari hati , ekin pilih blog nie bukan sebab dia seorang LELAKI ok ?. kena paham tu .

mungkin pandangan ekin tak sama macam orang lain , jadi maaf la kalau ada blogger yang terasa ekin tak pilih jadi blog pertama yang ekin pilih . MAAF .



Done my Post , jangan lupa komen ok :D

4 comments:

Hafiz Dno said...

HUAA..
Thank You Very Much :')
mekasih mekasih mekasih
thanks for the blog review :)

ceritakami said...

suka ? seronok ? hehe
suka bila orang len happy :)
keep in touch ok .
sama-sama sama-sama .
u r wlcom :D
dahdah jangan nak menangis lak .
t da tak ensem en.hafiz nie HAHA gurau je .

Hafiz Dno said...

haha :D

Fatin Mraz said...

nice to meet u!