Saturday, March 12, 2011




 LUAHAN HATIKU ~


aku mmg sorang yang suka memendam rasa , mendiam kan diri .
aku x kesah klu aku menangis sbb prasaan itu , aku lbh selesa mcm nie .  


aku tak nak bgtau org len . sebab klu aku berterus terang , mungkin aku jadi lg buruk perangai , contoh terlepas ckp , tak jga perkataan bile berkata-kata .
mmg ramai tak suka aku mcm nie
 aku paling takot ble orang yang aku sayang marah kan aku , tinggal kan aku. 
walaupun kaw hny seorang kawan .
 aku tahu ramai yang nak aku berubah , mungkin jadi yang kuat semangat
tapi semua pun tahu , nak berubah nie makan masa yang lama , bergantung pada persekitaran disini .
 secara jujur nya , mmg aku nak berubah , tapi aku punya masalah iaitu , tak tahu bagaimana nak berubah . ibu , ayah , adikBeradik dan yang teristimewa ,
bnyak bagi sokongan , nasihat . 
maaf kan aku tak ikut katakata korang , ini disebabkan aku punya ego slalu menyatakan
 "aku ada hak nak tentukan cara hidup aku sendiri , pedulikan kata orang " .
 aku akan cuba buangkan sedikit ego aku tue . insyaallah . aku sekarang dalam proses untuk berubah . mohon dipermudahkan .

wahai teman , jika aku ada wat salah , maaf kan lah aku . aku tahu korang tak berani nak bagitahu aku apa salah aku . tapi aku mintak tolong lah bagitahu apa yang korang tak suka dengan sikap aku ? percakapan aku ? perlakuan aku ?  aku sedar sape aku bagi korang . aku mintak tolong sikit je dari korang utk aku berubah.

abang , ekyin tau abang wat sume nie sbb ekyin, kyin x dpt nak berubah skrg, maafkan kyin ye .

p/s : kowang kalau dah baca entry nie , tolong lah luang kan sikit je masa untuk beri komen dan jawapan pada persoalan aku td . komen korang amat diperlukan . tue pun kalau korang sudi sbb aku bukan penting pun bagi korang . klu tak nak komen , korang boleh ckp , marah2 or perli2 depan aku . aku terima je pe yang korang cakap . maaf atas penggunaan perkataan aku .

nak komen kat pesbok pun ok gak . thnx !




minggu nie bz sebab ada OPEN KOLEJ !
x dapat balik ! x suka !
pe2 pun dpt mkn mcD smlm .
thnx akak COKNGEN ~



 THE END =)
ARAP KERJASAMA ANDA . THNX !






No comments: