Tuesday, January 10, 2012

5oo days ^^




ini tengtang kamu . ini tentang aku . ini tentang kita .
Ye, genap 5oo hari sejak aku bertemu dengan kamu pada hari pertama.
semakin hari semakin kuat perasaan ini pada kamu.
aku dah cuba ingin membuang kamu dari hidup ku,
tetapi kamu makin lebih dekat dan makin dekat kepada aku.
terima kasih Tuhan yang telah memberi peluang kepada ku mengenali kamu.
dan aku perlu berterima kasih kepada kamu kerana telah memberi aku perasaan yang begitu indah.
Ya, aku tahu apa yang dikatakan kasih sayang dari kamu,
tetapi aku juga belajar disayangi oleh kamu.
5oohari memberi aku beribu kenangan diantara kita.
5oohari memberi aku satu sebab kenapa aku perlu tinggal di sini.
5oohari pada tahun 2012, kamu lah kekuatan yang aku sangat perlukan.
Terima kasih kerana hadir dalam hidup ku.
Aku sangat menghargai kamu.
Semoga Tuhan memberi kita semangat untuk mencapai kejayaan kelak. AMIN.

No comments: