Tuesday, August 23, 2011

Hari hari Aku :)

Assalamualaikum , 
..: nie cite dua tiga minggu lepas ,
design blog dah laen beb . bukan aku yang edit ok , 
 adik aku yang edit . tapi lawa kan , simple + smart !
KAGUM beb  !
tiba2 dia post kat wall pesbok aku pic nie . 


pelik , npe ada Nama aq ? rupa nya mmg aq pny blog ar . 
kejap giler dia mengedit blog aq . ske sgt kot . 

click sini , nie blog dia : tyty :)

..: minggu nie aq ase sesak skit , 
alah sebab member2 je , 
tapi yang wat aq tambah SESAK , bila aq dapat ' wet raya ' dri lect. Ais220 ,
kne wat assgmnt lak . pas raya kne wat presentation . SESAK MAK NAK .
pape pun redha je lah , dah nama pun STUDENT :)
problem kawan2 ? bese lah gaduh2 salah faham nie . 
tapi tak elok gak kalau asyik gaduh je kan . 
tak pe lah , slow2 lah slesaikan masalah ye kawan2 .
jangan disebabkan ikut2 org , kita berubah . 
kne berubah sebab kemahuan diri sendiri . ok ? 




*jangan sampai putus kawan taw  :'(



*jangan disebabkan mslh nie , nk putus dgn BF . 



*kita kene lah macam nie . BAHAGIA je .


sesak sesak jugak , aku tak wat pape pun utk raya nnt .
bju raya  = tak de lagi . [ada tapi kne bli bru sbb dah tak muat :'( ]
kasut raya = memang tak de lah jawab nye .
tak pe lah , tak yah beraya sakan sangat lah tahun nie .
bia bersederhana je :)
tgk lah t kalau ada bju raya , adalah . kalau tak de pkai bju lame je lah :)
sedih je ayat . HAHAHA ~
tapi yang penting , sabtu nie aku balik kampung serting !
dapat kumpul ramai2 lagi :) alhamdulillah .

tu je kot .
maaf , post yang serabut . 
bye .

No comments: