Wednesday, May 25, 2011

Alhamdulillah , Terima Kasih Allah .

abis gak cuti sem 2  nie . 
banyak yang brlaku . 
bnyk benda yg aku belajar .
bnyak benda yg aku sedar tentang idup .
bnyak benda yg diperlihatkan pada aku tentang realiti .
kdg2 , kte tak sedar , kte sedang wat salah , wat dosa .
kdg2 , kte tak sedar , kte lalai dan jauh dari-Nye .
kdg2 , kte tak bersyukur dgn ape yg ditentukan utk kte .
kdg2 , kte lupa Allah , ble dlm keadaan senang .
tu silap kita , mencari tuhan bila perlu , 
lupa kan tuhan bila sedang nikmati nikmat tuhan .

TERIMA KASIH ALLAH SEBAB SEDAR KAN AKU .
AKU BERSYUKUR DGN NIKMAT YG KAU BERIKAN .
ALHAMDULILLAH .

__________________________________________________




Hari nie ? ape yang berlaku ?
hehe , kuar jalan2 berdua shj , bersama mak tersayang .
pegi tengok wayang cte " Nur Kasih The Movie "
best cte nie . cte nie beri impak yang besar pada aku . 
cte yang berunsurkan islamik . =DD
cte pasal pengorbanan , percintaan , redha , bersabar .
dapat gak aku tgk cte nie . ALHMDULILLAH .

sedikit gmbaran nye :



begin with :
Aliah ( istri Aidil ) meninggal dunia dilanggar kereta . budak kechik 2 org tu anak Aidil dan Aliah , mariam ( mia sara ) dan alias .





Jordan .



xcident kretapi at Jordan , cincin nur hilang , 
adam snggup g sana cari cincin tu . (sweet kan )



Adam saket . ad 1 part , Adam mntak maaf kat mak dia , halal makan minum .
 mak dia ckp " klu terguris hati pun , tyme tu jgk mak maafkan , sedih .
terima kasih MAK .  =(


mula2 , aku leh cover tak nages , tpi part akhir sekali , 
tyme tu Nur dah tua , Adam xde , Nur hanya kenal anak lelaki nye shj . 
sedih . T_____T

kdg2 , kte tak sangka kte ni cukup beruntung .
terima kasih Allah .
alhamdulillah . harap2 aku kekal dalam keadaan sedar sebegini .
AMIN . 
sekian . tQ

No comments: